Erhverv
Mall Marketing
Mall Marketing aktiviteter er et effektivt redskab til at skabe både kendskab og købspræference på en unik og stærk markedsplads med en årlig kundestrøm på flere end 7 millioner kunder.
Vi kan tilbyde en lang række af forskellige aktiviteter, som sikrer en stærk eksponering for lige netop dit produkt eller budskab.
I Rosengårdcentret er der plads til kreative og anderledes idéer. Der er rig mulighed for at overføre en marketing indsats og budskab til en kampagne i centret.
Uanset om du allerede er lejer i centret eller ekstern samarbejdspartner kan vi tilbyde en oplagt platform – hvor promotion, udstilling, sampling mv. giver mulighed for at komme i dialog med et købestærkt publikum.
I vores Mall Marketing katalog findes der et bredt udvalg af muligheder, der kan bidrage til inspiration og overblik i forhold til planlægning af jeres næste kampagne.
Henvendelse:
Kontakt Salgschef Kristian Reffstrup for nærmere aftale:
Tlf. : 40 25 30 20
Ejerforhold
Rosengårdcentret er ejet af ECE European Prime Shopping Centre Fund, som blev stiftet i august 2011 med deltagere af en række internationale investorer, heriblandt pensionsselskabet ATP og Otto-familien, som er ejere af Otto Group – verdens største postordrefirma med 123 datterselskaber og 50.000 ansatte i 20 lande. Otto-familien er også indehaverne af ECE projektmanagement (”ECE”), som har overtaget ledelsen af Rosengårdcentret. Alle butikslejere er medlem af Centerforeningen i Rosengårdcentret, som står for den fælles markedsføring og diverse aktiviteter i centret.
Et center, der følger med tiden
Rosengårdcentret fornys løbende, så det altid er helt up to date. I 2015 åbnede Lilla gade, og Store torv genåbnede som Torvet med en ny og flot Information samt lækre spisesteder. I 2012 gennemgik centret en omfattende udvidelse af både Rød og Blå gade, hvilket gav endnu bedre rammer både for vores kunder og vores butikker. I 2018 toppede vi den løbende renovering med en ombygning af Rød gade, som nu er blevet til Food Avenue, hvor et væld af spændende spiseoplevelser frister og inspirerer.
Rosengårdcentret ligger centralt placeret på Fyn kun få minutter fra motorvejen. Med 3000 gratis parkeringspladser uden tidsbegrænsning er det nemt og hurtigt at parkere – og lige så nemt at komme til og fra med bus, bil eller på cykel og i fremtiden den kommende letbane.
Vil du drive butik i Rosengårdcentret?
Vores center er inde i en spændende udvikling, og vi arbejder løbende på nye tiltag, så vi altid kan tilbyde vores lejere og gæster det allerbedste.
Hvis du er interesseret i et butikslejemål i et inspirerende center, der følger med tiden, er det os, du skal have fat i. Skriv til en af vores kontaktpersoner for at høre om mulighederne.
Leasing Manager Thomas Mølgaard: thomas.molgaard@ece.com
Leasing Manager Tim Griggs: tim.griggs@ece.com
Leasing Assistant Majbritt Hedemark Hansen : Majbritt.hedemarkhansen@ece.com
Skal du leje kontor i Rosengårdcentret?
I Rosengårdcentret, som årligt besøges af over 7 mio. gæster, udlejes en række forskellige kontorlejemål, som ligger på etagerne over forretningerne.
Der er tale om kontorer på 1 salen som varierer fra 20 kvm til 300 kvm.
Kontorerne har fleksible indretninger, hvor du efter behov kan ændre på ruminddelingen, så det passer dit behov. Der er ligeledes mulighed for at blive en del af det nye sundhedshus på 2 salen. Her er der kontor-/kliniklokaler som varierer fra 20 kvm til 150 kvm, hvor du efter behov kan ændre på ruminddelingen.
Du har adgang til lejemålene via interne trapper og elevatorer. Rundt om centret er der store gratis parkeringsarealer. Fra centret er der også let adgang til den fynske motorvej samt offentlig transport, herunder Odense letbane lige foran centret.
Er du interesseret? Så Kontakt EDC Erhverv Poul Erik Bech Odense for at høre mere.
Kontaktoplysninger:
Mikkel Ørbech – Udlejningschef – Mobil: 2123 3101 – Mail: mmik@edc.dk
EDC Erhverv Poul Erik Bech – Vestre Stationsvej 25 – 5000 Odense C
Jobmuligheder
Rosengårdcentret består af en centerforening med et væld af spændende butikker, specialforretninger og restauranter. Har du lyst til at være en professionel del af centret, skal du søge direkte hos den respektive butik eller restaurant, du ønsker et job hos.
Centeradministrationen varetager en række spændende opgaver såsom teknik, marketing, udlejning samt drift af centret. Vi har p.t. ingen ledige stillinger i centret, men du er altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning.
Regnskab
Regnskab over indsamlingen til Børne- og ungeafdelingen på OUH: Se regnskabet her.